Rabu, 21 Disember 2011

Perasaan malam nak ambik result

Perasaan bercampur baur sangat-sangat (macam smiley-smiley kat bawah), tapi yang pasti perasaan nervous lebih mengatasi perasaan lain.


Bila mengadu kat orang:

-MAMA: rilek je, yang penting dah usaha mama tak kesah apapun keputusannye
-AYAH: buat ape nak susah hati.... (bla, bla, bla) <--dah lupa apa ayah cakap sebab nervous sangat
-WANA: awak ni kenape? rilek je. hehhe (wana siap boleh ketawa lagi)

Cubaan-cubaan mengatasi perasaan nervous

-Tidur seawal 9.15 (selame ni tidur pukul 1 pagi, jangan berangan nak tidur kalau banyak sangat fikir), bangun balik..
-Main game kat hp (penat je main, tpi tak dapat pecah rekod)
Tiba-tiba, mama ''kakak, tolong buatkan air''. Saya ''ok" (daripada fikir tak tentu hala lebih baik buat air)
Masa kat dapur:
-masak air
-buka peti ais (dengan harapan peti ais yang sejuk tu boleh memberikan ketenangan~ mengarut) termenung sekejap... Lepas tu tutup balik peti ais.
-jalan mundar-mandir kat dapur sambil dengar lagu kangen band ^_^
-telefon wana
-on fb kejap
-pegi dapur balik bila air dah masak. sampai kat dapur ambik teko dan isi air mineral (otak dah tak brape betul, baru tadi masak air kenape pulak tetibe aku isi air mineral pulak nie)
-Buang balik air mineral kat sinki (eh, membazirnye~ dah buang baru ingat). Lepas tu sambung buat air teh dengan cara yang betul

#Tak dapat bayangkan macam mana keadaan PMR candidates yang lain hadapi malam yang penuh dengan debaran ni#


Have a nice day!

5 ulasan:

ili berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
fatin bunadir berkata...

same la ili... takut~~~ mcm yg ada kat kepala otak ni

ili berkata...

agak-agaknye tak tido lah malam ni, hehhe~

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Tahniah Ila dah berjaya!! Cik seronok mendengarnya.. hehe.

ili berkata...

terime kasih cik~
hasil doa cik juge~~~~