Selasa, 17 Julai 2012

Family Day

Assalamualaikum!

Cerita 4 hari lepas ^_^
Haa? Dah lapuk?? Tak pe~ Nak update jugak..


 Nenek saudara, adik, mama, adik.

TREASURE HUNT


     Time pertandingan ni, banyak gula-gula bersepah. Jadi bila pertandingan tu dah siap, saya dengan penuh 'kelupaannya' ambil satu dan makan gula-gula tu. Tapi malangnya, belum sempat rasa tu sampai tekak, adik saya :

"Kakak! Kenapa kau makan? Kan kau puasa!"

Potong stim betul... Tak ingat ke cikgu sekolah agama bagi tahu dulu-dulu, kalau nampak orang puase makan (memang betul-betul terlupa, bukan buat-buat lupa) biar je dia makan sampai kenyang, itu dah rezeki dia.

Pastu nak buat apa lagi kan? Telan, batal. Jadi, kene lah buang balik~ Ish dia ni, tak boleh tengok orang senang betul. Walaupun cuma gula-gula, tunggu lah habis dulu baru tegur.  Hak3


COLOURING CONTEST

"Aliff, jom sini ikut kakak, kita warna upin ipin ae.."
Macam tak percaya adik saya ni dengan excitednye ambil pensel warna. Tengok gaya macam nak siapkan lukisan tu sampai habis! pastu....... hampeh, buat 2 atau 3 garis a.k.a conteng-conteng then sambung balik main. 




Very lah the fotogenik nye dia ni. Ni cousin saya, Naila (tinggal tambah 'b', jadi Nabila). Cakap je nak snap gambar dia, terus posing mengalahkan Amber Chia. *tak fasal-fasal kene saman pulak nanti dengan  model antarabangsa tu~ 


MAKE A WISH

Menu buka puasa saya (+ nasi 1 pinggan). Akibat daripada sebuk sangat dengan kereta solar, sampai lupa nak ganti puasa. Jadi, nak tak nak kene lah puasa jugak pada hari tu~


TAHIL RINGKAS



PENYAMPAIAN HADIAH

 Ayah dan pak cik


Have a nice day!

Tiada ulasan: