Khamis, 11 Oktober 2012

Birthday: Irfan Iman

Assalamualaikum! Celebrate birthday lagi  ^_^
Hewhewhew.. Makin besar kau dik. *kakak nye, mestilah membesar, takkan nak mengecut..

Selamat hari jadi, semoga panjang umur,ceria selalu, senang selalu, jadi anak yang soleh, dapat gf yang setia (abaikan yang ni), dan semoga hidup bahagia dunia akhirat.. 
(Tapi kakak tau, kakak antara penyebab hidup kau tak berapa nak bahagia kat dunia kan.. HEEHHEE, apa gunanya seorang kakak kalau tak membuli adiknya)


So, sekarang Ifan dan 14 tahun. Suka sangat-sangat-sangat memancing dan main bola. Satu sekolah dengan saya, tahun lepas dia masuk asrama tapi tahun ni pindah ke Dato' Sulaiman atas sebab-sebab tertentu. Kawan gossip saya malam-malam. Nak gosip dengan adik perempuan, kecik sangat. Faham ape je lah budak 7 tahun, paling-paling pun reaksi dia, "Arina tak faham lah"... Oke foine =,=' Ifan yang jadi mangsa. Dimensi gossip corner kitaorang akan menjelma bila keluar ayat keramat, "wei dik, kau tau tak... bla..bla.. bla..."
Okey, stop dulu cerita ...

malam: 11/10/12 (his birthday: 12 October)




Makin hensem dengan baju yang kakak dia hadiahkan   *hohho.. perasannya
Dan, jam tu hadiah daripada mama. 






Candid with new bag, t-shirt and watch

Have a nice day!

Tiada ulasan: