Selasa, 10 Februari 2015

Sem 2 short story.

Assalamualaikum! Hai~

Alhamdulillah, saya telah tamat program persediaan selama 9 bulan di Intec dan kini sedang bercuti^^ muehehe..

Kehidupan sewaktu di sem 2 agak sibuk, eh tak, memang sibuk rasanya sebab nak kejar pointer. Sem 1 banyak main jadi pandai-pandai la sem 2 nak kejar balik. Almost everyday ada test (Korean language) and everyweek ada quiz (chemist, physics, math, ctis, english) dan test yang berderet-deret dan mampu mengubah student menjadi zombie dengan eye bag yang berjuta kilogram. Ok overr. Haha.

Tapi, sesibuk mana pun, setiap kali weekend akan cari masa untuk jalan-jalan. Inilah masa nak jenjalan kat shah alam dan Kuala Lumpur, balik Batu Pahat nanti mampu ke BPMall je la. Hehe. Tapi bila rajin jalan, duit pun bertambah. Eh tipu je, mestila kurang. Haha. Jadi pandai2 la nak budget. Bawak bekal siap2 dari akasia, beli roti kat mydin. Tapi kalau dah teringin sangat nak makan makanan yang 'vogue' tu, berkata-kata-katalah dalam hati 'bukan selalu makan, sekali sekala nak rasa tak pe kut, lepas ni 3 hari makan nasi lemak kat al-awwal' Haha. Masa tu mulalah sesi penaburan janji2 palsu dalam hati. Menipu diri sendiri untuk seketika. Agak2 dosa tak kalau tipu diri sendiri? Dah Ili, berhentikan segera kemerepekkan ini. *peace* ^_^

Jadi, untuk selama tempoh 9 bulan ni saya berterima kasih kepada mama ayah yang doakan dari jauh, kepada lecturer yang semuanya baik dan sangat supportive, sanggup tolong macam2, dan juga kepada kawan2 (batch 15, KAMSA), yang telah mengharungi segala pahit manis bersama, classmates (jeju and Busan), housemates (A7 303 dan A7 301) thanks for all the memory~

16 Februari ni insyallah saya akan memulakan satu perjalanan baru dalam lembaran kehidupan saya (tetiba rasa macam buat karangan bm bila guna perkataan 'lembaran' . Hehe). Jadi, saya mengharapkan doa restu agar perjalanan saya selepas ini dipermudahkan~ doakan Saya^^ 

Housemates~ I just don't know how to decribe them. Dorang awesome. Tu je. Kbai. Haha

Busan class-Sem 2

That's all for now~ bye. Assalamualaikum^^



Have a nice day!

2 ulasan:

Alin Dalila berkata...

Iliiiiiiiiiii rindu hausmateeeeeeeeeeee

IliNabilah berkata...

ofcozzzzzzz... susah nak move on