Isnin, 1 Jun 2015

Musim Panas

Assalamualaikum! Hai.Sekarang kat sini dah masuk musim panas. Cuaca dah sama macam Malaysia, tapi yang bezanya subuh sangat awal dan isyak pula lambat. Untuk hari ni, subuh adalah pada jam 3.22 pagi dan isyak pada jam 9.30 malam. Dan dan dan... Nak bagi tau, kejap lagi kan puasa. Jadi, begitu lah. Kami kat sini akan berpuasa selama 17 jam. Nak menangis tiba2. Tapi insyallah segalanya akan dipermudahkan dengan izinNya.

Setiap hari Isnin hinnga Khamis, kelas akan bermula pada jam 9.00 pagi hingga 4.00 petang (until level 3 only. After this class will be extended until 5pm). Manakala pada hari jumaat, bermula pada jam 8.00 hingga 12.00 tengah hari. Sabtu Ahad cuti. Yeah~

Just a very short update, to prove that i'm doing fine~ I will update a longer entry after coming back from Jeju Island~ Wehee
Have a nice day!

2 ulasan:

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Assalamualaikum Ila..
Hope u stay strong.
May Allah bless you. Aamiin..

IliNabilah berkata...

Waalaikum salam cik.
Tengkiu. Cik pun stay strong~