Selasa, 10 November 2015

Memunculkan diri lagi

Assalamualaikum! Setelah sekian lamanya menyepi, akhirnya kini Ili Nabilah kembali. Saya berada dalam keadaan sihat walafiat alhamdulillah dan semoga keluarga dan rakan2 di sana juga begitu~~~

Model lalang jeju. Kecik2 dulu pernah sekali dua terfikir nak jadi model tapi ketinggian meranapkan segala mimpi. Haha.
Bertempat di Eco Land Theme Park Jeju. Kalau datang Jeju Island jangan lupa untuk singgah Eco Land Theme Park sebab tempat dia awesome, pemandangan lawa dan buatkan korang rasa taknak balik. Tempat ni macam dalam hutan, kita akan tour tempat ni dengan train. Ada 3 stop. Dan di setiap stop ni berbeza-beza tema dan pemandangan dia cantik. Chantek sangatt. Kat situ boleh bersiar-siar dan banyak tempat menarik untuk ambik gambar. 
Ili Nabilah

Ili Nabilah
Berpindah pula ke tempat lain. Sebelum datang Jeju, bila sebut je Jeju mesti terbayang tempat ni. 

Ili Nabilah

Ili Nabilah

Ili Nabilah
Saya nak bagitau keluarga saya yang saya baik2 je kat sini, jangan risau~ Terima kasih atas doa dan sokongan. Saya akan cuba yang terbaik untuk masa dengan bangsa dan negara! 
Macam semangat menulis karangan SPM 2 tahun lepas. Gud luck untuk adik2 yang ambik SPM. Dan untuk yang ambil UPSR, good luck minggu depan result keluar kan. Untuk adik saudara saya, Balqis, Kak Bila doakan yang terbaik untuk Balqis!! Hehe~~ 





Have a nice day!

2 ulasan:

Mat Som berkata...

Apabila menulis blog,usah peduli org komen atau tidak. Kerana ramai yg suka baca, tapi susah nak komen, maklumlah utk menulis komen dlm entri blog memerlukan protokol yang pelbagai.

Namun kalau ada org komen, adakan masa utk menjawab komen.
Dengan sebaris ayat mungkin.

Sekian.

IliNabilah berkata...

Baiklah cikgu~
Terima kasih teguran, ila akan berusaha untuk memperbaiki kekurangan2 tersebut ...