Isnin, 22 Mei 2017

Pieces of memory

Pieces to my puzzle of life.
Belek2 gambar dalam phone dan jumpa gambar2 yang tersimpan macam2 memori ni.
Niat nak delete gambar2 lama. Tapi disebabkan penyakit short-term memori hihi, saya taknak memori2 ni terdelete sekali. So I posted them here, hoping that these memories will remain. 

Mama dan ayah. Sebelum hantar saya pergi airport kami singgah makan. Terhibur dengan ayah yang berlakon jadi waiter dan mama tersipu malu.

If you love something, let it go. If it comes back to you its yours. 
Painting is something yang saya dah let go 5tahun lepas dan alhamdulillah it came back to me last year^^

This was requested by my friend and I gave her as a present on her birthday~ 

Me and Mark during flight log exhibition.

My first visit to art exhibition and I got a free postcard. Those art pieces are so amazing. 
Seingat saya first time. *short term memory

Someone left notes and flowers for the artist, which almost make me cry because it was one of my dream, to own an art gallery and then my close family and friends left me notes and love words. Hihi~ *berangan itu hobi saya nombor 4.

My coursemates for these 3 semester. This picture was taken on the last day of  midterm exam. Muka2 merdeka.

Photo shoot session with Auni and Ila.

This was made by Atifah dan Yaya, geng usrah sem ni. Comel sangat~

Will miss this place! Tempat rekreasi sebelah rumah.

Aktiviti vandalisme yang tak menyalahi undang2. I like~

Nasi burger! Tengah2 dia ada sotong masak sambal. Sedap yummy yummy.

Macam ni la keadaan kalau selfie dengan adik2 yang aktif. Keluar muka separuh pun bersyukur dah.

Kawan2 yang membesar dengan saya. Bila dah rapat kadang2 tak payah cakap banyak masing2 boleh faham.. 

Thats all! 

Have a nice day!

Tiada ulasan: